Garancia
Garanciális igényedet viszonteladott termék esetében (pl. búvárszivattyú), a termékhez csomagolt jótállási szelvényen feltüntetett szervízponton tudod érvényesíteni, de ettől függetlenül jelezd nekünk emailben, hogy mi történt.
Ha szűrőzsákkal lenne probléma, olvasd el a következőket.:
A szűrőzsákkal kapcsolatos eddigi garanciális esetek szinte mind, a nem megfelelő használatra vezethető vissza.
Ha valami nem úgy működik mint kellene, először nézd át a következőket:
A fenti leírásokat, próbáltuk közérthető módon közölni, de ha valamit nem értenél, nyugodtan keress bennünket a kapcsolatoknál lévő telefonszámok valamelyikén, SEGÍTÜNK!
Ha szeretnél garancia igényeddel élni, vagy kiegészítő termék romlott el, a következők szerint járj el:
A szűrőzsákon kívül, minden termékünkre gyártótól függetlenül a törvényben előírt 12hónap garanciát vállalunk.
A szűrőzsák anyagára szűrő mivoltából adódóan a garancia Fél év.
A szűrőzsák kíméletes használat esetén, 1-4 évet kiszolgál.
Garanciális feltételek a szűrőzsákra:
-
-Ha nem lett kibontva, bármikor visszavesszük.
-
-Ha kipróbáltad, de nem vált be, kézhezvételtől számítva 7 napig visszafizetjük az árát.
-
-Anyaghibára a garancia fél év, ez esetben minőségvizsgálati okokból kérjük vissza a hibásat, és persze küldünk egy újat.
A garanciális meghibásodás bejelentését minden esetben írásos formában tudjuk fogadni a következő címen: szurozsak@gmail.com
/A búvárszivattyú garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Az ide vonatkozó jogszabályt (151/2003. (IX.22.) Korm. Rendelet.) megtalálja az Általános Szerződési Feltételekben./
A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvasd el a használati útmutatót!
Tájékoztatunk, hogy garanciaigényét minden esetben a vásárlást igazoló számlával tudod érvényesíteni.(emailben küldtük), /ha nem lenne meg jelezd nekünk./